Zákaznický servis TESCOMA

BEZPLATNÁ ZELENÁ LINKA PRO VAŠE DOTAZY

» 800 100 230 «

 


 

Servisní středisko TESCOMA v ČR

TESCOMA s.r.o.
U Tescomy 241 
760 01 Zlín

 

Provozní doba:
Po–Pá 
8:00–16:00

 

Vedoucí Servisního střediska     
Martin Krajča
tel. +420 601 334 783
e-mail: martin.krajca@tescoma.cz

Vedoucí Zákaznického střediska
Soňa Vlková
tel. 577 575 400
e-mail: sona.vlkova@tescoma.cz

Značka TESCOMA pro výrobu svých produktů používá pouze prvotřídní materiály a technologie a na své výrobky poskytuje nadstandartní záruku a servisní služby. Pokud se chcete dozvědět více se o jednotlivých tématech týkajících se našeho zákaznického servisu, kontroly kvality nebo vývoje, klikněte na ikony.

 

 

Reklamace a servis výrobků TESCOMA

Jak probíhá proces reklamace? 

Oprávněnou reklamaci výrobku značky TESCOMA můžete uplatnit jedním z těchto způsobů: 

  1. Osobním doručením do prodejny, ve které jste výrobek zakoupili. V případě zakoupení výrobku na e-shopu odesláním reklamace na místo určení prodejcem.

  2. Zasláním poštou do autorizovaného servisního střediska TESCOMA. 

  3. Osobním doručením do servisního střediska TESCOMA. 

Náklady na dopravu budou dle povahy reklamace a způsobu doručení hrazeny takto: 

  1. Pokud v rámci záruční nebo pozáruční opravy doručíte výrobek do prodejny, ve které jste jej zakoupili, vyzvednete si opravené zboží tamtéž. Kupujícímu ani prodávajícímu nevznikají žádné nároky na úhradu dopravy výrobku k reklamaci nebo opravě. 

  2. Pokud zašlete výrobek k oprávněné reklamaci v rámci záruční lhůty přímo do našeho servisního střediska TESCOMA prostřednictvím České pošty nebo přepravce PPL, hradíte pouze náklady na doručení výrobku k nám. Opravené zboží bude na vaši adresu doručeno prostřednictvím České pošty na naše náklady. 

  3. Pokud zašlete výrobek v rámci záruční lhůty do servisního střediska TESCOMA poštou, ale Vaše reklamace nebude uznána jako oprávněná anebo pokud požadujete servisní opravu výrobku TESCOMA po záruční době, uhradíte náklady na dopravu k nám i zpět na vaši adresu (dle platného ceníku České pošty). 

Upozornění: Výrobek k reklamaci opatřete kopií dokladu o koupi nebo kopií potvrzeného záručního listu. Výrobek k reklamaci či k servisní opravě musí být doručen vždy řádně očištěn.

 

Musím přinést výrobek k reklamaci v původním balení? 

Výrobek doručený k reklamaci do prodejny, ve které byl zakoupen, není nutné doručit v původním balení. Při zasílání reklamovaného výrobku do servisního střediska TESCOMA poštou je však nezbytné, aby byl reklamovaný výrobek pečlivě zabalen a uzpůsoben k poštovní přepravě. Pokud nemáte k dispozici původní obal, uložte reklamovaný výrobek do dostatečně pevného náhradního obalu, aby se při přepravě nepoškodil. Výrobek musí být předán k reklamaci vždy řádně očištěn. 

 

Dostanu při oprávněné reklamaci nový výrobek výměnou za reklamovaný? 

Při oprávněné reklamaci v záruční době bude reklamovaný výrobek opraven, pokud oprava není možná, bude výrobek vyměněn za nový. V případě, že nový výrobek není dostupný skladem, bude odstoupeno od kupní smlouvy a spotřebiteli bude vrácena kupní cena výrobku.

 

Mohu váš nový a nepoužitý výrobek v originálním balení poslat zpět? Vyměníte ho za jiný stejné ceny, případně vrátíte peníze? 

Zakoupený nový výrobek není dle platných předpisů možné měnit za jiný a společnost TESCOMA takovou možnost výměny neposkytuje. Proto nám již zakoupený výrobek, s požadavkem o výměnu za jiný, v žádném případě neposílejte. 

Poznámka: Nevylučujeme, že prodejce, u kterého jste výrobek zakoupili, bude v přiměřeně krátké době po zakoupení s výměnou nepoškozeného, nerozbaleného a nepoužitého výrobku za jiný výrobek značky TESCOMA souhlasit. Rozhodnutí je ale vždy plně v kompetenci konkrétního prodejce, výměnu výrobku za jiné zboží není možné nárokovat. 


Je možné reklamovat výrobek, i když nemám doklad o jeho zakoupení? 

V případě požadavku reklamace výrobku v záruční době je spotřebitel povinen prokázat platnost záruky prodejním dokladem nebo potvrzeným záručním listem nebo jiným způsobem, např. výpisem z bankovního účtu při platbě kartou. Výrobek bez dokladu o koupi nebo bez potvrzeného záručního listu není možné reklamovat v prodejně, ve které jste výrobek zakoupili. Prodejce totiž nemá možnost určit, zda se jedná o vadu v záruční době nebo o pozáruční opravu. V případě doručení reklamovaného výrobku do našeho servisního střediska Zlín přiložte podepsané písemné prohlášení, že se jedná o výrobek v záruční lhůtě, který není možné opatřit kopií dokladu o koupi nebo kopií potvrzeného záručního listu. Společnost TESCOMA si vyhrazuje právo stanovit, zda se u doručeného výrobku jedná o oprávněnou reklamaci v záruční lhůtě nebo o pozáruční opravu.