info text
  • Přihlaste se
  • Přihlaste se
Úvodní stranaZákaznický servis TESCOMA

Zákaznický servis TESCOMA

TESCOMA World - obrázek


Servisní středisko TESCOMA v ČR

TESCOMA s.r.o.
U Tescomy 241 
760 01 Zlín

Provozní doba:

vedoucí Servisního střediska
Martin Krajča
tel. +420 601 334 783
e-mail: martin.krajca@tescoma.cz

vedoucí Zákaznického střediska
Soňa Vlková
tel. +420 577 575 400, +420 727 947 698
e-mail: sona.vlkova@tescoma.cz

Značka TESCOMA pro výrobu svých produktů používá pouze prvotřídní materiály a technologie a na své výrobky poskytuje nadstandardní záruku na jakost (uvedeno na obalech výrobků) a servisní služby. Pokud se chcete dozvědět více o jednotlivých tématech týkajících se našeho zákaznického servisu, kontroly kvality nebo vývoje, klikněte na odkazy.


Reklamace a servis výrobků TESCOMA


Jak probíhá proces reklamace? 
Oprávněnou reklamaci výrobku značky TESCOMA můžete uplatnit jedním z následujících způsobů: 
  1. Osobním doručením do maloobchodní prodejny, ve které jste výrobek zakoupili. V případě reklamace zboží zakoupeného v kamenné maloobchodní prodejně TESCOMA jsou detailní podmínky uvedeny v Reklamačním řádu.
  2. V případě zakoupení výrobku v e-shopu TESCOMA klikněte na odkaz. Detailní podmínky jsou uvedeny zde.
  3. Zasláním do Servisního střediska TESCOMA přepravní službou. 
  4. Osobním doručením do Servisního střediska TESCOMA. 
Musím zaslat výrobek k reklamaci v původním balení? 
Výrobek doručený k reklamaci do prodejny, ve které byl zakoupen, není nutné doručit v původním balení. Při zasílání reklamovaného výrobku do Servisního střediska TESCOMA je však nezbytné, aby byl reklamovaný výrobek pečlivě zabalen a přiložena informace o popisu závady. Pokud nemáte k dispozici původní obal, uložte reklamovaný výrobek do dostatečně pevného náhradního obalu, aby se při přepravě nepoškodil. Výrobek musí být předán k reklamaci vždy řádně očištěn. 


Dostanu při oprávněné reklamaci nový výrobek výměnou za reklamovaný? 
Při oprávněné reklamaci v záruční době bude reklamovaný výrobek opraven, pokud oprava není možná, bude výrobek vyměněn za nový. V případě, že nový výrobek není dostupný skladem, bude následně prodejcem reklamace vyřízena odstoupením od kupní smlouvy a spotřebiteli bude vrácena kupní cena výrobku.


Mohu váš nový a nepoužitý výrobek v originálním balení poslat zpět? Vyměníte ho za jiný stejné ceny, případně vrátíte peníze? 
V případě nákupu výrobků na e-shopu má spotřebitel právo na vrácení zboží do 14 dnů od zakoupení výrobku.
V případě zakoupení výrobků v maloobchodních prodejnách, které jsou provozované společností TESCOMA, lze nepoškozené a nepoužité zboží v originálním obalu s doloženým pokladním dokladem vyměnit do 14 dnů za jiné zboží stejné nebo vyšší hodnoty.


Je možné reklamovat výrobek, i když nemám doklad o jeho zakoupení? 
V případě požadavku reklamace výrobku v záruční době je spotřebitel povinen prokázat platnost záruky prodejním dokladem nebo potvrzeným záručním listem nebo jiným způsobem, např. výpisem z bankovního účtu při platbě kartou.