Záruka a servis TESCOMA
Délka záruky
V České republice je základní zákonem stanovená záruční lhůta u výrobků 2 roky. My však poskytujeme na většinu výrobků prodlouženou záruku 3, 5 nebo 10 let. Našim výrobkům plně věříme, proto si můžeme dovolit poskytnout delší než obvyklou záruku.
Dobu trvání záruky najdete na obale každého našeho výrobku a také v e-shopu v detailu produktu.
Dobu trvání záruky najdete na obale každého našeho výrobku a také v e-shopu v detailu produktu.
Nadstandardní záruky TESCOMA


Záruční lhůta 3 roky
Poskytujeme ji na výrobky jako je kuchyňské nářadí GrandCHEF, vybrané výrobky široké linie DELÍCIA apod.

Záruční lhůta 5 let
5letou záruku najdete u výrobků, jako jsou sady nádobí, například SteelCRAFT, COMPACT či HomePROFI nebo u kuchyňského nářadí PRESIDENT.

Záruční lhůta 10 let
S nejvyšší 10letou zárukou si můžete pořídit například sadu nádobí VISION nebo špičkové nože AZZA.
Ručíme za kvalitu každého výrobku

Zakládáme si na prvotřídní kvalitě našich výrobků. Jejich nezávadnost a kvalitu hlídáme i díky moderní laboratoři, která se nachází v našem zlínském Logistickém centru TESCOMA World. Všechny výrobky procházejí komplexním testováním, aby obstály v náročných podmínkách. Více se o kontrole kvality dočtete v tomto článku.
Zákaznický servis TESCOMA
Poskytneme vám maximální servisní podporu. Ohledně reklamačního řízení a s dotazy souvisejícími s našimi výrobky se můžete obrátit na naše Servisní středisko TESCOMA, které je vám k dispozici telefonicky na zelené lince 800 100 230 nebo na e-mailu servis@tescoma.cz. Podrobnější informace jsou k dispozici přehledně na této stránce.

0













