info text
  • Přihlaste se
  • Přihlaste se
Úvodní stranaSnadná reklamace

Reklamace a vrácení zboží

Reklamace zboží ZAKOUPENÉHO V PRODEJNÍM CENTRU

Zboží přineste do kteréhokoli z těchto Prodejních center TESCOMA. Není třeba ho reklamovat tam, kde jste ho zakoupili. Předložte prodejní doklad nebo doklad ze zákaznického účtu TESCOMA klubu.

    Reklamace zboží ZAKOUPENÉHO V E-SHOPU

    Jak úspěšně vyřídit reklamaci:

    1.
    Zboží připravte na vrácení do e-shopu. Nejdříve zboží řádně zabalte a zabezpečte proti pohybu uvnitř balíku. Tím zabráníte možnému poškození během přepravy. Přiložte tyto 2 doklady:
    • prodejní doklad nebo doklad ze zákaznického účtu TESCOMA klubu.
    •  vyplněný Reklamační list. Uveďte kontaktní údaje, zejména telefon.
    Balík předejte na kterémkoli podacím místě Zásilkovny. Seznam podacích míst naleznete zde. Obsluze nahlaste kód 92548619 a máte hotovo, nic neplatíte.

    nebo

    2.Předložte tyto dva doklady:
    • prodejní doklad nebo doklad ze zákaznického účtu TESCOMA klubu
    • vyplněný Reklamační list
    Reklamované zboží posoudíme a o průběhu řešení reklamace vás budeme informovat. Pokud si nebudete postupem vaší reklamace jistí, kontaktujte nás.
    E-mail: eshopcz@tescoma.cz
    Telefon: 800 801 122



    Vrácení zboží zakoupeného v e-shopu (Odstoupení od kupní smlouvy)


    Zboží zakoupené v e-shopu můžete vrátit v zákonné lhůtě do 14 dnů. Členové TESCOMA klubu mají prodlouženou lhůtu na vrácení zboží, a to až 30 dnů.

    Jak vrátit zboží:

    1.
    • Neporušené zboží, nejlépe v původním obalu ZDARMA odešlete Zásilkovnou. Zboží uvnitř balíku zabezpečte proti pohybu, aby bylo zabráněno možnému poškození během přepravy. Do balíku vložte vyplněný Reklamační list/Odstoupení od smlouvy.
    • Balík předejte na kterémkoli podacím místě Zásilkovny. Seznam podacích míst naleznete zde. Obsluze nahlaste kód 92548619 a máte hotovo, nic neplatíte.

    nebo

    2.
    •  Neporušené zboží, nejlépe v původním obalu, přineste do jakéhokoli Prodejního centratohoto seznamu.
    Předložte tyto dva doklady:
    Částku za vrácené zboží vám uhradíme v nejbližším možném termínu na uvedený bankovní účet.
    Pokud si nebudete postupem vaší reklamace jistí, kontaktujte nás.
    E-mail: eshopcz@tescoma.cz
    Telefon: 800 801 122