Úvodní stranaSnadná reklamace

Reklamace a vrácení zboží

Případnou reklamaci vyřídíte snadno a rychle. A nebudete nic platit.

Reklamace zboží zakoupeného v e-shopu


K rychlému vyřízení reklamace potřebujete:
1. Kontaktovat naše centrum zákaznické podpory e-mailem nebo telefonicky.

Připravte si prosím:
  • Číslo vaší objednávky
  • Kód, případně název reklamovaného zboží
  • Nejlépe i fotodokumentaci závady
E-mail: eshopcz@tescoma.cz
Telefon: 800 801 122
2. Zboží řádně zabalte a do balíku vložte vyplněný  Reklamační list.

Zboží uvnitř balíku zabezpečte proti pohybu, aby bylo zabráněno dalšímu možnému poškození během přepravy.
3. Balík předejte na kterémkoli podacím místě Zásilkovny.
  • Seznam podacích míst naleznete zde.
  • (Ne všechny pobočky Zásilkovny jsou zároveň podacími místy).
  • Obsluze nahlaste kód 92548619 a máte hotovo
  • Reklamované zboží posoudíme a o průběhu řešení Vaší reklamace vás budeme informovat



Reklamace zboží rezervovaného v prodejně

Reklamaci na zboží, které bylo Vámi rezervováno a zakoupeno v naší prodejně, je také nutné v některé z našich prodejen uplatnit.
Seznam prodejen naleznete zde.
Vezměte prosím společně se zbožím i prodejní doklad.
Pokud si nebudete s postupem Vaší reklamace jistí, neváhejte kontaktovat naše centrum zákaznické podpory.

E-mail: eshopcz@tescoma.cz
Telefon: 800 801 122



Vrácení zboží zakoupeného v e-shopu (Odstoupení od kupní smlouvy)


Zboží zakoupené v e-shopu můžete vrátit v zákonné lhůtě do 14 dnů.
Pokud jste členem Tescoma klubu, lhůta na vrácení zboží se Vám prodlužuje až na 30 dnů.

K rychlému vyřízení vrácení zboží potřebujete:
1. Kontaktovat naše centrum zákaznické podpory, e-mailem nebo telefonicky.

Připravte si prosím:
  • Číslo objednávky
  • Kód, případně název vráceného zboží
  • Číslo bankovního účtu
E-mail: eshopcz@tescoma.cz
Telefon: 800 801 122
2. Zboží vraťte neporušené, nejlépe v původním obalu, a do balíku vložte vyplněný  Reklamační list/Odstoupení od smlouvy.

Zboží uvnitř balíku zabezpečte proti pohybu, aby bylo zabráněno možnému poškození během přepravy.
3. Balík předejte na kterémkoli podacím místě Zásilkovny.
  • Seznam podacích míst naleznete zde
    (Ne všechny pobočky Zásilkovny jsou zároveň podacími místy).
  • Obsluze nahlaste kód 92548619 a máte hotovo
  • Částku, za vrácené zboží, Vám uhradíme v nejbližším možném termínu na uvedený bankovní účet