Reklamace a vrácení zboží
Reklamace zboží ZAKOUPENÉHO V PRODEJNÍM CENTRU

Zboží přineste do kteréhokoli z těchto Prodejních center TESCOMA. Není třeba ho reklamovat tam, kde jste ho zakoupili. Předložte prodejní doklad nebo doklad ze zákaznického účtu TESCOMA klubu.
Reklamace zboží ZAKOUPENÉHO V E-SHOPU

Jak úspěšně vyřídit reklamaci:
1.Zboží připravte na vrácení do e-shopu. Nejdříve zboží řádně zabalte a zabezpečte proti pohybu uvnitř balíku. Tím zabráníte možnému poškození během přepravy. Přiložte tyto 2 doklady:
- prodejní doklad nebo doklad ze zákaznického účtu TESCOMA klubu.
- vyplněný Reklamační list. Uveďte kontaktní údaje, zejména telefon.

Balík předejte na kterémkoli podacím místě Zásilkovny. Seznam podacích míst naleznete zde. Obsluze nahlaste kód 92548619 a máte hotovo, nic neplatíte.
nebo

2.
- Zboží přineste do jakéhokoli Prodejního centra z tohoto seznamu.
- prodejní doklad nebo doklad ze zákaznického účtu TESCOMA klubu
- vyplněný Reklamační list
Reklamované zboží posoudíme a o průběhu řešení reklamace vás budeme informovat. Pokud si nebudete postupem vaší reklamace jistí, kontaktujte nás.
E-mail: eshopcz@tescoma.cz
Telefon: 800 801 122
E-mail: eshopcz@tescoma.cz
Telefon: 800 801 122
Vrácení zboží zakoupeného v e-shopu (Odstoupení od kupní smlouvy)
Zboží zakoupené v e-shopu můžete vrátit v zákonné lhůtě do 14 dnů. Členové TESCOMA klubu mají prodlouženou lhůtu na vrácení zboží, a to až 30 dnů.

Jak vrátit zboží:
1.- Neporušené zboží, nejlépe v původním obalu ZDARMA odešlete Zásilkovnou. Zboží uvnitř balíku zabezpečte proti pohybu, aby bylo zabráněno možnému poškození během přepravy. Do balíku vložte vyplněný Reklamační list/Odstoupení od smlouvy.
- Balík předejte na kterémkoli podacím místě Zásilkovny. Seznam podacích míst naleznete zde. Obsluze nahlaste kód 92548619 a máte hotovo, nic neplatíte.
nebo

2.
- Neporušené zboží, nejlépe v původním obalu, přineste do jakéhokoli Prodejního centra z tohoto seznamu.
- prodejní doklad nebo doklad ze zákaznického účtu TESCOMA klubu
- vyplněný Reklamační list/Odstoupení od smlouvy.
Částku za vrácené zboží vám uhradíme v nejbližším možném termínu na uvedený bankovní účet.
Pokud si nebudete postupem vaší reklamace jistí, kontaktujte nás.
E-mail: eshopcz@tescoma.cz
Telefon: 800 801 122
Pokud si nebudete postupem vaší reklamace jistí, kontaktujte nás.
E-mail: eshopcz@tescoma.cz
Telefon: 800 801 122
0













