info text
  • Přihlaste se
  • Přihlaste se
Úvodní stranaČasto kladené dotazy - TESCOMA klub

Často kladené dotazy

Registrace

 
Kde se mohu do TESCOMA klubu registrovat?
Existují dva způsoby:
1. osobně ve vybraných Prodejních centrech TESCOMA, jejichž aktuální seznam je uveden na www.tescoma.cz/prodejny
  • zákazník po vyplnění přihlášky obdrží plastovou kartu TESCOMA klubu, kterou předkládá při každém nákupu v Prodejním centru TESCOMA
  • zhruba do 30 dnů obdrží zákazník uvítací e-mail, který také obsahuje přihlašovací údaje k členskému účtu na www.tescoma.cz
2. online na www.tescoma.cz
  • zákazník vyplní standardní formulář
  • po úspěšné registraci zákazník obdrží přihlašovací údaje ke svému členskému účtu
  • pro načítání nákupů/bodů z prodejen získá zákazník elektronickou kartu, která funguje stejně jako plastová karta
Které údaje jsou pro registraci do věrnostního programu povinné?
Povinné údaje jsou:
- Jméno a příjmení
- Ulice, popisné číslo, město a PSČ
- E-mail (klíčový údaj slouží pro přihlášení do věrnostního účtu)
Nepovinné údaje jsou:
- Datum narození
- Telefonní číslo



Přihlášení

 
Registroval jsem se v prodejně, ale nepřišly mi přihlašovací údaje?
Proces registrace by neměl být delší než 30 dní od vyplnění přihlášky na prodejně. Jakmile dojde k registraci přihlášky do systému, přijdou vám okamžitě e-mailem přihlašovací údaje k vašemu účtu na www.tescoma.cz. Vaše nákupy do doby obdržení přihlašovacích údajů již ale budou evidovány jako „klubové“ a načtou se vám za ně body. Stačí předkládat na prodejně kartu.
Neznám přihlašovací údaje (jméno, heslo). Jak postupovat?
Na www.tescoma.cz při přihlášení klikněte na odkaz pro zapomenuté heslo. Obratem vám na uvedený e-mail, který je registrován u vašeho účtu, přijdou přihlašovací jméno a odkaz pro změnu hesla. 



Výhody

 
Jaké mám jako člen TESCOMA klubu výhody?
Hlavní výhodou jsou Klubové body. Registrovaní členové je získávají a uplatňují při nákupech zboží TESCOMA.
Dalšími benefity jsou Klubové ceny, evidence účtenek a možnost do 2 týdnů vyměnit zakoupené zboží na prodejnách bez udání důvodu.  
Podrobnosti k jednotlivým výhodám a jejich aktuální seznam najdete na www.tescoma.cz/tescoma-klub
 
Můžu ve lhůtě 14 dnů od nákupu vyměnit i použité zboží?
Ne. Můžete bez uvedení důvodu vyměnit pouze nepoužité výrobky v původním obalu.
 
Lze zboží vyměnit i v jiné prodejně, než kde bylo zakoupeno?
Bohužel ne. Výměnu umíme zajistit pouze v místě vašeho nákupu.
 
Zarezervoval/a jsem si přes e-shop zboží v prodejně, ale body za poslední nákup na účtu nemám připsané, jak je to možné?
Rezervace zboží v prodejně nespadá do nákupu přes e-shop. Kupní smlouva je uzavřena mezi prodejnou a vámi, tudíž je nezbytné předložit u pokladny vaši zákaznickou kartu.
 
Co když jsem ztratil/a účtenku a chci zboží reklamovat?
Nic se neděje. Když nakupujete jako člen TESCOMA klubu, nákupy se vám automaticky archivují ve vašem TESCOMA klub účtu. Najdete je v sekci Moje nákupy na www.tescoma.cz/prihlaseni. Při reklamaci stačí předložit záznam o nákupu, který zde najdete.
 
Zapomněl jsem v prodejně předložit při nákupu věrnostní kartu TESCOMA klubu. Lze získat body dodatečně?
Omlouváme se, ale není to možné. Pokud zapomenete plastovou kartu doma, stačí při placení nahlásit její číslo. Číslo zákaznické karty zjistíte ve svém účtu na www.tescoma.cz v menu Moje údaje. Číslo karty si můžete uložit také do mobilního zařízení v aplikaci typu Portmonka a jiné.




Klubové body

 
Získám Klubové body i z nákupu zlevněného zboží?
Ano, Klubové body získáte z nákupu jakéhokoliv zboží TESCOMA, tedy zlevněného i nezlevněného. Jediný případ, kdy Klubové body nezískáte, je nákup dárkového poukazu.
 
Mají Klubové body nějakou omezenou platnost?
Ano, Klubové body pozbývají platnosti po 2 letech od jejich nabytí. Aktuální stav Klubových bodů si mohou registrovaní členové ověřit ve svém účtu na www.tescoma.cz.
 
Jak uplatním nasbírané body?
V prodejnách body uplatníte předložením věrnostní karty TESCOMA u pokladny, kde vám budou odečteny při platbě.
V e-shopu můžete uplatnit libovolné množství bodů až do výše bodového konta a současně do hodnoty vašeho nákupu. Stačí v kroku dokončení objednávky zvolit počet bodů a kliknout na UPLATNIT MOJE BODY.
 
Včera jsem udělal/a nákup, ale připsané body za něj na svém účtu nikde nevidím. Kde se stala chyba?
Nejedná se o chybu, připsání bodů na účet za Vaše nákupy trvá 1-2 dny.


Předešlé věrnostní programy a jejich návaznost na TESCOMA klub

 
Co se stalo s věrnostními programy TESCOMA to má a TESCOMA club?
Oba dosavadní programy se sloučily do TESCOMA klubu dne 9. 7. 2019. Výhody TESCOMA to má, zejména okamžitá sleva 3 %, skončily se zahájením činnosti TESCOMA klubu. Plastová karta TESCOMA to má (KLASIK a GOLD) zůstává v platnosti a je plně použitelná pro TESCOMA klub.
 
Platí přihlašovací jména a hesla do TESCOMA to má/TESCOMA Clubu i v TESCOMA klubu?
Ano, přihlašovací jména a hesla z předešlých věrnostních programů jsou platné beze změny také v TESCOMA klubu.
 
Jsem registrován/a jako člen TESCOMA to má, jak mohu jako člen TESCOMA klubu nakupovat v e-shopu?
Při nákupu na www.tescoma.cz se přihlaste jako člen TESCOMA klubu zadáním přihlašovacího jména a hesla, které jste dosud používal pro přihlášení na www.tescomatoma.cz.
 


Ostatní

 
Při placení jsem zjistil, že nemám kartu a nepamatuji si její číslo. Může prodejní personál na prodejně vyhledat mé jméno v databázi?
Bohužel to není možné. Prodejní personál prodejen nemá přístup k věrnostním účtům členů TESCOMA klubu.
 
Co mám dělat v případě ztráty karty?
Plastovou kartu lze jednoduše nahradit tzv. elektronickou kartou. Ve svém účtu na údaje www.tescoma.cz v sekci „Moje detaily“ si nechte poslat svou kartu na e-mail. Můžete ji používat v tištěné formě nebo si číslo karty uložit do některé z aplikací elektronických peněženek.