info text
  • Přihlaste se
  • Přihlaste se
Úvodní stranatest-clanek

Testovací článek

Reklamace zboží ZAKOUPENÉHO V PRODEJNÍM CENTRU

Zboží přineste do kteréhokoli z těchto Prodejních center TESCOMA. Není třeba ho reklamovat tam, kde jste ho zakoupili. Předložte prodejní doklad nebo doklad ze zákaznického účtu TESCOMA klubu.

Reklamace zboží ZAKOUPENÉHO V E-SHOPU

Jak úspěšně vyřídit reklamaci:

1.
Zboží připravte na vrácení do e-shopu. Nejdříve zboží řádně zabalte a zabezpečte proti pohybu uvnitř balíku. Tím zabráníte možnému poškození během přepravy. Přiložte tyto 2 doklady:
  • prodejní doklad nebo doklad ze zákaznického účtu TESCOMA klubu.
  •  vyplněný Reklamační list. Uveďte kontaktní údaje, zejména telefon.
  •  Balík předejte na kterémkoli podacím místě Zásilkovny. Seznam podacích míst naleznete zde. Obsluze nahlaste kód 92548619 a máte hotovo, nic neplatíte.

nebo

2.
  • Zboží přineste do jakéhokoliv Prodejního centra z tohoto seznamu. Předložte prodejní doklad nebo doklad ze zákaznického účtu TESCOMA klubu.
  •  vyplněný Reklamační list. Uveďte kontaktní údaje, zejména telefon.
Reklamované zboží posoudíme a o průběhu řešení reklamace vás budeme informovat. Pokud si nebudete postupem vaší reklamace jistí, kontaktujte nás.
E-mail: eshopcz@tescoma.cz
Telefon: 800 801 122

Vrácení zboží zakoupeného v e-shopu (Odstoupení od kupní smlouvy)

Zboží zakoupené v e-shopu můžete vrátit v zákonné lhůtě do 14 dnů. Členové TESCOMA klubu mají prodlouženou lhůtu na vrácení zboží, a to až 30 dnů. 

Jak vrátit zboží:

1.
  • Neporušené zboží, nejlépe v původním obalu ZDARMA odešlete Zásilkovnou. Zboží uvnitř balíku zabezpečte proti pohybu, aby bylo zabráněno možnému poškození během přepravy. Do balíku vložte vyplněný Reklamační list/Odstoupení od smlouvy.
  • Balík předejte na kterémkoli podacím místě Zásilkovny. Seznam podacích míst naleznete zde. Obsluze nahlaste kód 92548619 a máte hotovo, nic neplatíte.

nebo

2.
  •  Neporušené zboží, nejlépe v původním obalu, přineste do jakéhokoliv Prodejního centratohoto seznamu.
Předložte tyto dva doklady:
Částku za vrácené zboží Vám uhradíme v nejbližším možném termínu na uvedený bankovní účet.
Pokud si nebudete postupem vaší reklamace jistí, kontaktujte nás.
E-mail: eshopcz@tescoma.cz
Telefon: 800 801 122