Reklamace zboží ZAKOUPENÉHO V PRODEJNÍM CENTRU
Zboží přineste do kteréhokoli z těchto
Prodejních center TESCOMA. Není třeba ho reklamovat tam, kde jste ho zakoupili. Předložte
prodejní doklad nebo doklad ze zákaznického účtu TESCOMA klubu.
Reklamace zboží ZAKOUPENÉHO V E-SHOPU
Jak úspěšně vyřídit reklamaci:
1.Zboží
připravte na vrácení do e-shopu. Nejdříve zboží řádně zabalte a zabezpečte proti pohybu uvnitř balíku. Tím zabráníte možnému poškození během přepravy. Přiložte tyto 2 doklady:
- prodejní doklad nebo doklad ze zákaznického účtu TESCOMA klubu.
- vyplněný Reklamační list. Uveďte kontaktní údaje, zejména telefon.
- Balík předejte na kterémkoli podacím místě Zásilkovny. Seznam podacích míst naleznete zde. Obsluze nahlaste kód 92548619 a máte hotovo, nic neplatíte.
nebo
2.- Zboží přineste do jakéhokoliv Prodejního centra z tohoto seznamu. Předložte prodejní doklad nebo doklad ze zákaznického účtu TESCOMA klubu.
- vyplněný Reklamační list. Uveďte kontaktní údaje, zejména telefon.
Reklamované zboží posoudíme a o průběhu řešení reklamace vás budeme informovat. Pokud si nebudete postupem vaší reklamace jistí, kontaktujte nás.
E-mail:
eshopcz@tescoma.czTelefon: 800 801 122
Vrácení zboží zakoupeného v e-shopu (Odstoupení od kupní smlouvy)
Zboží zakoupené v e-shopu můžete vrátit v
zákonné lhůtě do 14 dnů.
Členové TESCOMA klubu mají prodlouženou lhůtu na vrácení zboží, a to
až 30 dnů. Jak vrátit zboží:
1. - Neporušené zboží, nejlépe v původním obalu ZDARMA odešlete Zásilkovnou. Zboží uvnitř balíku zabezpečte proti pohybu, aby bylo zabráněno možnému poškození během přepravy. Do balíku vložte vyplněný Reklamační list/Odstoupení od smlouvy.
- Balík předejte na kterémkoli podacím místě Zásilkovny. Seznam podacích míst naleznete zde. Obsluze nahlaste kód 92548619 a máte hotovo, nic neplatíte.
nebo
2. - Neporušené zboží, nejlépe v původním obalu, přineste do jakéhokoliv Prodejního centra z tohoto seznamu.
Předložte tyto dva doklady:
Částku za vrácené zboží Vám
uhradíme v nejbližším možném termínu na uvedený bankovní účet.
Pokud si nebudete postupem vaší reklamace jistí, kontaktujte nás.
E-mail:
eshopcz@tescoma.czTelefon: 800 801 122