Vývoj a design

| Štítky: design

design.jpgVyrábíme produkty, které lidé denně drží v rukou. Proto je dokonalá funkce a tvar klíčovým faktorem jejich úspěchu. Design se tedy přirozeně stal alfou a omegou všech výrobků, které přivádíme na svět.

Abychom pro vznik originálního designu vytvořili dokonalé podmínky, založili jsme v roce 2001 vlastní vývojové a design centrum vybavené nejmodernějšími technologiemi, kde zaměstnáváme bezmála dvě desítky designérů, konstruktérů a vývojových specialistů.

Výsledkem investice do tohoto strategického rozhodnutí je dlouhá řada fantastických ocenění, ale také statisíce spokojených zákazníků, vzrůstající renomé značky i její podíl na světovém trhu kuchyňských potřeb.

Letos jsme získali dvě vůbec nejprestižnější designová ocenění Good Design pro provzdušňovač UNO VINO a univerzální šejkr PRESTO, dvě ceny SOLUTIONS 2015 pro sadu nádobí ULTIMA a dózu s odkapávačem na olivy 4FOOD, a hned tři „designérské Oscary“  Red Dot pro razítka na sušenky DELÍCIA a již oceněné výrobky, kterými jsou provzdušňovač UNO VINO a nádobí ULTIMA. Navíc jsme letos získali ocenění Česká kvalita pro konvici TEO. Podívejte se na letošní oceněnou šestku i ostatní držitele prestižních cen:
01ultima.jpg
02razitka-delicia.jpg
03provzdusnovac-uno-vino.jpg
04univerzalni-sejkr-presto.jpg
05doza-odkapavacem-4food.jpg
06krajeci-deska-vitamino.jpg07zdobici-sitko-delicia.jpg08oboustranna-vykrajovatka-delicia.jpg09konvice-teo.jpg10podlozka-rozkladaci-online.jpg



Dávat výrobkům nový tvar, funkci, stavět je do nezvyklých souvislostí, objevovat nové materiály a jejich využití, to vše se za bezmála 15 let existence Design centra v Tescomě stalo přirozenou a nezbytnou součástí zrodu a realizace každého nového výrobku. Nedokážu si pro Tescomu představit jinou cestu a navíc, tato cesta nás hodně baví.
Jiří Vaculík, jednatel

Pro obchodníka je firemní designér vlastně něco jako interní dodavatel. Dodavatel, se kterým je možné diskutovat o tom, jak bude výrobek vypadat, jakou bude mít barvu, kolik bude přibližně stát, jak bude zabalený… To je ta nejlepší možná varianta pro každého obchodníka! A prodávat výrobky, u kterých znám jejich historii, jejich příběh, je mnohem příjemnější a také snazší, protože jsou skutečně naše. Věřím, že to podobně cítí i naši zákazníci.
Petr Chmela, jednatel